Zoya

Alla inlägg under april 2009

Av Zoya - 6 april 2009 17:24

Min brorsa kan inte sitta i en fotälj!!! Herre gud!!! Han måste vrida, vända och trixa med den, oftast har den bara två ben i marken???

Av Zoya - 6 april 2009 17:22

Förresten... Kameran... Den var inte på pappas jobb.... den ligger nog hemma någonstans... Skriver när den är hittad!!

Av Zoya - 6 april 2009 17:18

Jag var föresten ute och sprang tidigare... Först hade jag bara tänkt en runda runt kvateret men.. Det var lite kort så jag tog en annan väg istället. Sedan fanns det en stig brevid ett hus så man kom in på vägen, men där var det en hund som började skälla så in i bänken så det var inte klokt!! Då fick jag ta en annan väg till!! Jag var tvungen att gå upp för en brant backe!!

Av Zoya - 6 april 2009 17:10

Så här var det, jag och min brorsa spelade eye toy haha, jag vann alltihop!! Men i alla fall då hände det ingenting, sedan skulle vi ut och stuttsa lekte popcorn, och då när jag var popcorn skulle hans ben värka så in i bänken att han sa att han inte kunde gå!                                               
                             Han låg där en stund sedan sa jag vi hade fått brev från morfar och så kravlade han in. Vi öppnade brevet och sedan gick jag ut i köket. Då ringde telefonen och han hoppade upp ur soffan!!??? Ont i benen? Knappast!! Lat- självklart!!!

Av Zoya - 6 april 2009 17:01

Jag vaknade imorse klockan tio i sju! Och jag vaknade på grund av att jag blivit väckt!!! Vi har ju lov!!!                                            
                                    I alla fall... Jag ska berätta vad som hände så att det blir lättare att förstå... Jag låg i sängen och sov då jag vaknade av att pappa går in i rummet och VÄCKTE mig!!! Jag tittade på klockan, 6.50 "Pappa det är lov..." stönade jag. Han sa att han hade glömt det och gick ut igen sedan gick han till jobbet, mamma med. Sedan kunde jag inte somna om och en timme senare när jag nästan sov kom brorsan in i rummet och förstörde! Jag log kvar och gång på gång gick han in i rummet och suckade för att han villle jag skulle göra frukost!! Till sist gick jag upp och gjorde det... Hoppas det blir en bättre dag imorgon...

Av Zoya - 5 april 2009 16:11

På Måndag händer något speciellt gissa vad? Jag får tillbaka minkamera!!!

Då kommer det bilder till bloggen!!! Kul va???

Av Zoya - 5 april 2009 15:55

Gissa vad? Jag var precis ute och stuttsade på stuttsmattan med brorsan. Han tjatade så mycket om att vi skulle leka något som vi gjorde för ett år sedan. Till sist gick jag med på det. Så gjorde vi det en stund. Och senare hörde jag min granne som går i min klass stuttsade också! Om han hade gjort det länge kanske han hörde något! Fatta om jag slutade och gick in direkt!!!!

Av Zoya - 4 april 2009 18:10

Jag hoppas ni inte har missat CrapCats andra websidor. Om ni inte har det gå in på mina länkar längre ner på sidan. Vad handlar dem om? Ja tiita här nedanför!

The CrapCat Dairy

The CrapCat dairy är sidan som ni är inne på nu! Här finns min egna blog och lite annat om Cracat. Här hittar ni foton och saker om min vardag. Det finns också lite om CrapCat och om Japan och Kina.

Hello CrapCat

Hello CrapCat! Är den sidan som inte handlar om något speciellt utan bara Katter och annat CrapCattigt! Där hittar du också lite bloggar men, inte jätte mycket. P.S Sidan håller på att bli renoverad för tillfället.

CrapCat's

Detta är CrapCats officiella sida. Den innehåller allt! Det är bara att leta genom mängder av CrapCat prylar. Här kan du dessutom spela spel och mycket mer!

CrapCat's facebook!

CrapCat facebook. Det är min facebook!

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards