Zoya

Alla inlägg under april 2009

Av Zoya - 8 april 2009 10:55

Om bilderna är röda kommer dem snart bytas ut. Don't worry!

Av Zoya - 8 april 2009 10:26

HAr dunågonsin tänkt på att använda fantiasin till att påsk pynta? Till och med min morsa fixar med fantasin. Hon använde roliga snurr kvistar för att fixa det lilla extra^^ Om du ser på bilderna nedan för kanske du får lite insperation^^ Äggen och hönorna har jag ritat själv och satt fast med häftmassa^^

Av Zoya - 7 april 2009 19:57

Jag är så spänd för imorgon! Jag ska fota jätte mycket så... Räkna med typ tio inlägg imorgon!!!

Av Zoya - 7 april 2009 17:02

Gissa vad? Mamma kom hem, jag fråga om kameran och hon hittade den i pappas väska!! Han bode väl kolla lite bättre -.-

Av Zoya - 7 april 2009 16:51

Zylom... Mmmm... Jag älskar Zylom, det är den bästa sidan med spel någonsin!! Jag får dem gratis har funpass..^^ Vissa spel är bara sååå roliga, men problem, dem tar slut sååå fort... :( Just nu har ajg laddat ner... Tre spel. Nanny mania (vilket har en uppföljare^^) hmm... Insaniquarium och Jnaets hotell family hero... Dem är ganska svåra men roliga ändå... Men ett tips till alla spelare där ute är Jojos fashionshow ett och två! Jag har redan spelat färdigt dem <:( Bilder... Jojos fashion show 2 deluxe. Zylom games...

 http://www.gamehouse.com/i/jojosfashionshow2/screens/JoJosFashionShow2_screen_01.jpg


Av Zoya - 7 april 2009 16:38

Ja, jag har ju somsagt varit ute och sprungit dem senaste två dagarna ^^ en början är att gå som jag!! Men jag springer inte för att det är kul (verkligen inte-.-) jag gör det för att träna inför lilla göteborgsvarvet... Jag gör det för att få gratis prylar... Men jag kommer typ alltid 180 någonting för att jag aldrig tränar!! Men nu är det slut på soffpotatisen! Eller.. inte riktigt...                       http://www.marathon.se/images/upload/Lilla_gbg_varvet05.jpg

Av Zoya - 7 april 2009 16:27

Har ni hört talas om Kumako? Säkert inte... Det är ett japanskt klädmärke... Men i alla fall så slutar ju snart skolan och då vet jag vilken väska jag ska beställa till den nya skolaterminen!!! ^^ Det är den på bilden under... Men jag vet inte hur mycket frakten kostar O.o så ett mysterium till att lösa..! Man kan juinte ha den när det regnar eller är vinter men ändå den är sååå snygg!!

 Kumako Eco bag

Av Zoya - 7 april 2009 16:23

Okej... dåliga nyheter, jag erkänner... Kameran verkar vara spårlöst försvunnen... Men bra nyheter med!!! Jag har en mobil med kamera som jag kan använda! Bilderna blir inte så bra, men det är bara tills vi hittar kameran... Men ett till problem... måste hitta sladden som man kan fixa in bilderna på datorn... :-I

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards