Zoya

Alla inlägg under juni 2009

Av Zoya - 12 juni 2009 12:57

 Ett spel som jag spelar under sommar lovet är så bra att hela världen måste få höra om det! Det heter tales of pirates och går att ladda ner från igg's hemsida. Men i alla fall så kan jag inte spela det när ine pappa är hemma pga ett problem... :( Förra sommarn gick det utan att han skulle skriva in sitt lösen ord men nu måste han göra det i alla fall. Jag tror att han bara behöver installera det från min sida för att det ska gå men jag vet inte om han går med på att göra det. Hoppas det för det är världens bästa spel! P.S låter detta spel roligt? I så fall kan du träffa mig på serven Cloud sea hela sommaren! Namnet är GodnessKara och leveln är fyrtio sex. Jag är en hunter och finns att träffa i is landet som jag kallar det!! Men jag har andra profiler oxå! Som min heribalist som jag inte kommer ihåg namnet på och min exploder FluffyPuffy (tror jag)! Man kan chatta där oxå + bli ett team!        

Av Zoya - 12 juni 2009 12:54

Om man tycker det är svårt att komma in på denna blogg så är det bara att söka på CrapCats! Min blogg har en sådan anorlunda adress så det är bara och söka! Smart va? Men... I och för sig har jag ganska många crapcats sidor så... Det är bara att leta upp denna! Och såklart... Får du inte söka på CrapCAT för då hamnar du fel. Sök på CrapCATS!

Av Zoya - 11 juni 2009 12:32

Love Hina! Den bästa tv-serien i världen till och med bättre än the simpsons! Fantastiskt va!? Den kan var lite snuskig ibland men den är jätte bra!

Av Zoya - 11 juni 2009 12:19

Asså jag trodde att när jag slutade blogga på ett tag skulle det inte komma några besökare men ack! Så fel jag hade! Dem senaste månaderna har det kommit in ungefär 97 besökare! Wow! Jag tror att den här bloggen var min bästa ide!

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards