Zoya

Alla inlägg under april 2009

Av Zoya - 28 april 2009 18:35

Gud! Idag hade jag två tillfällen där jag fick en sådan panik att jag nästan grinade! Den först paniken var när jag trodde att teater uppvisningen (när vi visar upp en pjäs i min teatergrupp) var samma dag som klassresan! Men när jag var på teatern senare samma dag visade det sig att det inte var så... Phu!


Andra paniken kom när jag upptäckte att dem gjorde om vid busshållplatsen stod och buss kuren var försvunnen!!!! Jag trodde nästan att jag skulle behöva springa till den andra busshållplatsen! Gud!! Men det visade sig att dem bara flyttat den tjugo meter bort! Dubbel PHU!

Av Zoya - 27 april 2009 20:11

http://www.etsu.edu/math/gardner/stooges/Homer3Dstanding.gif

 (Bilden föreställer Homer i den tredje dimensionen).

Om du gillar the Simspsons Halloween specialer eller Simpsons över huvudtaget måste jag berätta om ett jätte bra special Halloween avsnitt av Simpsons! Det handlar om Homer som vill gömma sig för att Patty och Selma kommer på besök. Barnen har tagit gaderoben så Homer bestämmer sig för att gömma sig bakom bokhyllan där det finns en väg genom väggen. När Patty eller Selma ska ta en bok från bokhyllan bestämmer han sig för att det är bättre att gå genom väggen än att träffa Selma. När han går igenom hamnar han i en tredje dimension blir en 3D figur och hittar inte ut igen.


Av Zoya - 24 april 2009 19:45

Jag råder dig! Simpsons är INTE lätta att rita!

Av Zoya - 24 april 2009 19:42

Ohh.. Allt känns jobbigt med den där boken..

Av Zoya - 24 april 2009 19:31

Klassresan... I min klass. Det har varit väldigt mycket fram och tillbaka.

Först, så skulle vi tydligen åka till Danmark till hmmm... Vad var det... Jo just det! Skalleruklitt! Osäker på stavningen... 

Men sedan var det en omröstning och det blev nån Ästad Gråd sak...

Sedan trodde vissa läraren fuskade med rösterna.

Sedan på Måndagen blev det en omrösting till och då blev det Skara sommarland vilket lät mycket roligare... Så nu blir det väl det då..

Av Zoya - 24 april 2009 19:26

Rayman... Pytt samm! Skit trist!

Ja, det är en sak jag verkligen håller med om! Men rayman rabbits är något annorlunda! Det är skitkul och humoristiskt! Så om ni leter efter ett spel som är kul och inte tar slut på direkten gå till butiken för att köpa Rayman rabbits!


P.S För mer om spelet sök efter Rayman rabbits på youtube elller Rayman rabbit hemsida.


Av Zoya - 24 april 2009 19:17

The Simpsons den otroligt roliga familjen! Tittar på dem just nu! Jag har spelet på nitendo DS. Fast det är inte kul alls, det är jätte dålig grafik och splelet är jätte trist!

Men för ett tag sedan eller, igår... Så såg jag samma spel på nitendo wii och WOW! Det såg så kul ut! Ska köpa det så fort jag får pengar!

Av Zoya - 24 april 2009 19:10

Nu i sommar är det typ jeans shorts som är inne eller "mode". Man ska tydligen också ha tights under? HAr jag inte rätt? Om jag har det så måste jag skaffa ett par... Snabbt! Imorgon!

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards