Zoya

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Zoya - 4 april 2009 18:10

Jag hoppas ni inte har missat CrapCats andra websidor. Om ni inte har det gå in på mina länkar längre ner på sidan. Vad handlar dem om? Ja tiita här nedanför!

The CrapCat Dairy

The CrapCat dairy är sidan som ni är inne på nu! Här finns min egna blog och lite annat om Cracat. Här hittar ni foton och saker om min vardag. Det finns också lite om CrapCat och om Japan och Kina.

Hello CrapCat

Hello CrapCat! Är den sidan som inte handlar om något speciellt utan bara Katter och annat CrapCattigt! Där hittar du också lite bloggar men, inte jätte mycket. P.S Sidan håller på att bli renoverad för tillfället.

CrapCat's

Detta är CrapCats officiella sida. Den innehåller allt! Det är bara att leta genom mängder av CrapCat prylar. Här kan du dessutom spela spel och mycket mer!

CrapCat's facebook!

CrapCat facebook. Det är min facebook!

Av Zoya - 4 april 2009 09:07

I det kinesiska horoskopet står det olika element, men hur vet man vilket element man egentilgen har? Enkelt! När man ser sitt horoskop i tidningen står det olika element varje gång! Här nedanför ser du ett typiskt horoskop i en tidning:

Draken

Element: Jord

Denna månaden börjar

regnet minska och du

börjar bli dig själjv igen sätt dig

framför brasan och vänta medans du

ängtligen känner dig normal igen!

Vän: Råttan

Fiende: Hästen

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards