Zoya

Alla inlägg under april 2009

Av Zoya - 13 april 2009 12:14

Hello Kitty av mat... Såååå sött...

Det som ni ser på bilden är en Hello Kitty figur av sushi ingridienser och grönsaker (kanske är det en korv också ^^) och så är det ris (glömde nästan) ^^. Detta är matlådekonst eller Kyaraben som det heter i Japan. Den kommer från Japan och om ni vill söka på mer bilden sök på google efter kyaraben. Om ni skulle vilja göra en sådan här sak själv kan ni köpa shushi ingridienser och speciellt sjögräs. Sedan... Använd fantasin eller gå inoch sök efter hur man gör en figur av det! ^^

Av Zoya - 13 april 2009 12:08

Ny vecka nya saker... Jag tror inte det kommer hända något speciellt denna veckan. Men man vet aldrig... Förresten jag behöver ju en prao. Hmm... Ja, vem vill praua i skolan på fritids eller i matan? Inte ja i alla fall! Men, men... Jag tror att det finns en djuraffär på frölundatorg jag kan praua hos... Annars vet jag inte.

Av Zoya - 12 april 2009 15:32

Ja... Som redan sagt var denna veckan underbar... Nästa vecka börjar skolan och jaghoppas jag kommer kunna hålla siffran inlägg uppe... ^^ Men... Om jag inte gör det så kommer det i alla fall finnas något eller några inlägg kvar åt allmännheten... Allt från skog, till påskpynt och knäppa datorer XD Nästa vecka kommer det bli mer böcker, skola och friends... Good Bye Have a Nice Ending of The Week and...


KEEP VISIT MY SITE!!!!!!! XD LOL ^^

Av Zoya - 12 april 2009 15:28

Denna vecka har varit underbar... 

JAg har lyckats med mitt mål... Att göra tjugotre inlägg... Jag tackar alla trettionio personer som varit inne på sidan denna veckan och hoppas ni har njutigt... Det har jag... 

Av Zoya - 12 april 2009 15:26

En japansk gameshow eller... i Sverige japansk spel/lek show. Det kan du just nu se på TV 6 och TV 4. JAg tror att det är sexan som har det engelska pogrammet och fyran som har det med svenska kändisar... Är inte säker men.. Det bästa ska vara på sexan tror jag... Bara ett tips för er som gillar otroligt sjuk humor!

Av Zoya - 12 april 2009 15:20

Skulle du vilja se ditt hus i 3D eller bara som en suddig bild? Ja, jag skulle helst vilja se det i 3D. Så om du nu har tillgång till internet, som jag tror du har eftersom du är inne på denna sidan så rekommenderar jag... Hitta.se! Där kan du hitta ditt hus i 3D om du bor i Stockholm, Malmö, Göteborg eller några andra stora städer! ^^ Men om du nu inte bor i nån stor stad så kommer det inte synas så bra och... Ibland inte alls... Men om du nu skulle använd google earth och vilja se ditt hus så... Don't think so... Sverige delen på den kartan suger tro mig! Däremot kan du se bilder tagna på vissa ställen och se hela världen! Men inte i 3D alltså...

Av Zoya - 12 april 2009 11:02

Min dator... Den är helt idiotisk pappa med! Liksom jag ville att han skulle instalera sims 2 för jag kan inte instalera något pga honom! Och så instalerade han sims 2 och livet i lägenhet som är ett tilägg till sims 2. Och denna jävla handikappade datorn kunde inte köra spelet!! Och så bad jag honom och ta bort det jävla tillägget!!! Och då fan orkade han inte!!! Hur svårt är det at ta bort ett spel??? Och nu går denna jävla datorn hur trögt som helst på grund av det!!!!!!! FAN!

Av Zoya - 10 april 2009 18:50

Tja, dem där kompisarna dem bor i ett skog landskap. Dem var faktiskt dem första som lät bygga ett hus där. Det är så sött där för att det finns så många söta barn! ^^

Miko

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket land är bäst? Kina eller Japan?
 Kina
 Japan
 Vet ej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Gästbok

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Music-player


Ovido - Quiz & Flashcards